PAKIET "MOC EMOCJI"

Wszystkie produkty w pakiecie rozwijają jedną z najważniejszych kompetencji czyli inteligencję emocjonalną:
zdolność rozumienia i zarządzania emocjami swoimi oraz innych.

Jako pedagog i trenerka umiejętności społecznych tworzyłam je tak, by jak najlepiej rozwijały dzieci i były wspierające dla Ciebie.

PAKIET ZAWIERA:

  • GRA „Moc emocji”
  • KARTY „Moc emocji”
  • SCENARIUSZE zajęć
  • PLAKATY

PROMOCJA TRWA TYLKO DOKOŃCA NIEDZIELI!

KARTY EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNE „MOC EMOCJI”

Rozwijają empatię i świadomość emocjonalną.


Karty są gotową pomocą do zabawy, lekcji czy na terapię.
Do samodzielnego wydruku.
Karty możesz wydrukować i zalaminować.
Konsultowane z psychologiem dziecięcym.
Służą już w wielu gabinetach, domach i szkołach.

GRA „MOC EMOCJI”

Każdego dnia czujemy emocje. Czasem jesteśmy przestraszeni, a czasem coś nas zdenerwuje. Każda z sytuacji może wywoływać w nas inne odczucie, ciekawe czy uda Ci się je nazwać?

Jest to ciekawa forma do nauki rozpoznawania emocji i łączenia ich z codziennymi sytuacjami. Puste kartoniki pozwolą Ci przepracować też te sytuacje, które były dla dziecka wyjątkowo trudne.
Będą świetne na zajęcia grupowe z klasą, trening umiejętności społecznych, terapię w gabinecie lub
zabawę w domu.

PLAKATY „MOC EMOCJI”

Idealne do powieszenia w Twojej klasie, gabinecie lub w domu.

Motywujące hasła lub takie, które dają przyzwolenie na odczuwanie różnych emocji. Zwiększają świadomość roli emocji w naszym życiu
i dodają odwagi.

 

Format A4, 6 haseł w jednym motywie kolorystycznym
Do samodzielnego wydruku

Scenariusze zajęć edukacyjnych dla dzieci

SCENARIUSZE „MOC EMOCJI”

Z łatwością poprowadzisz zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalne w Twojej grupie.


Uczniowie poznają podstawowe emocje: złość, smutek, strach, wstręt, radość i zaskoczenie oraz poznają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Cykl zajęć daje uczniom podstawową wiedzę o emocjach i uczy rozpoznawania sygnałów płynących z
ciała. Zajęcia zawierają ćwiczenia ruchowe, elementy mindfulness oraz zadania grupowe. Grupa po takich zajęciach jest bardziej chętna do współpracy i lepiej reaguje w sytuacjach konfliktowych. Dzieci dostają podstawowe narzędzia do regulacji emocji, wiedzą jak radzić sobie ze swoim napięciem.