„Pakiet produktów edukacyjnych „Moc Emocji”” został dodany do koszyka. Zobacz koszyk Masz kupon? Kliknij tutaj, aby dodać swój kod Kupon: Wykorzystaj kupon Dane płatności Imię *Nazwisko *Nazwa firmy (opcjonalne)Kraj / region *PolskaUlica *Nr mieszkania, lokalu, itp. (opcjonalne)Kod pocztowy *Miasto *Województwo / Region (opcjonalne)Numer telefonu *Adres e-mail * Informacje dodatkowe Uwagi do zamówienia (opcjonalne) Chcę zapisać się do Newslettera Twoje zamówienie 20% tylko dla Ciebie !! Plakat do druku „W tej sali jesteś..”14.90zł Pierwotna cena wynosiła: 14.90zł.11.92złAktualna cena wynosi: 11.92zł.Ożyw swoje klasy i inspiruj swoich uczniów dzięki pięknym plakatom edukacyjnym!Skorzystaj teraz z tej wyjątkowej oferty!Kup teraz trzy plakaty do druku i stwórz przestrzeń pełną wiedzy, kreatywności i motywacji, która pomoże Twoim uczniom osiągać sukcesy każdego dnia. Produkt Kwota Pakiet produktów edukacyjnych "Moc Emocji" × 1 99.00zł Kwota 99.00zł Łącznie 99.00zł Bezpieczne płatności Przelewy24 Płać z Przelewy24 Ponieważ twoja przeglądarka nie wspiera JavaScriptu lub jest on wyłączony, upewnij się, że klikniesz przycisk Zaktualizuj koszyk przed złożeniem zamówienia. Możesz zapłacić więcej, niż jest podane powyżej, jeśli tego nie zrobisz. Zaktualizuj sumę Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania ze strony internetowej oraz innych celów opisanych w naszej polityka prywatności. Regulamin sklepu internetowego Olapedagog.pl – określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta. SPIS TREŚCI§ 1 Definicje§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą§ 3 Wymogi techniczne§ 4 Zakupy w Sklepie§ 5 Płatności§ 6 Realizacja zamówienia§ 7 Prawo odstąpienia od umowy§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy§ 9 Reklamacje§ 10 Dane osobowe§ 11 ZastrzeżeniaZałącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy § 1 DEFINICJE Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.Kupujący uprzywilejowany – Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.Regulamin – niniejszy regulamin.Sklep – sklep internetowy Olapedagog.pl – Aleksandra Kazimierczak prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://olapedagog.pl.Sprzedawca – Centrum Rozrywki Speed Shot z siedzibą w Oławie (55-200), ul. Szmaragdowa 115A. NIP 9111924522, REGON 365177856.Treści cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia Regulaminu dotyczące produktów mają zastosowanie zarówno do rzeczy ruchomych (towarów), jak i Treści cyfrowych. § 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ Adres pocztowy: ul. Szmaragdowa 115A, 55-200 Oława Adres e-mail: kontakt@olapedagog.pl Telefon: 607413573 § 3 WYMOGI TECHNICZNE Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest: o urządzenie z dostępem do Internetu o przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1,niezbędne jest aktywne konto e-mail. § 4 ZAKUPY W SKLEPIE Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazanew Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, kosztydostawy towaru. Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności zazamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne dozrealizowania złożonego zamówienia. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowaniaRegulaminu przez Kupującego. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym aSprzedawcą. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywaćzakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdymewentualnym zamówieniu. § 5 PŁATNOŚCI Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:a. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;b. za pośrednictwem platformy płatniczej: Blue Media PayU Przelewy24c. kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Blue Media,podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należyzapłacić w terminie 5 Dni roboczych od złożenia zamówienia. Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole dowprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe wyłączniebezpośrednio po złożeniu zamówienia. Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie fakturelektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację. § 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia wynosi 14 Dni roboczych. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawcaprzystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są – w zależności od tego, jaką metodędostawy wybrał Kupujący:a. za pośrednictwem Poczty Polskiej;b. do paczkomatów InPost;c. drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Kupującego podczasskładania zamówienia – w przypadku Treści cyfrowych. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowydo odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia. § 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą zapośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bezpodania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:a. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub wktórym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującegouprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;b. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru,partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazanaprzez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniegotowaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej doprzeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiamilub w częściach;c. zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowych. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowymusi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu,o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (naprzykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia odumowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupującyuprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawaodstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemuuprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym kosztydostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranegoprzez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszyzwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a wkażdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zostałpoinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawaodstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności,jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji,chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdymprzypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tymzwrotem. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującegouprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymaniatowaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego,które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Szmaragdowa 115A, 55-200Oława niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którymKupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowysprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towarprzed upływem terminu 14 dni. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaruwynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne dostwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybiepocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośredniekoszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupującyuprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru wSklepie lub podczas składania zamówienia. § 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy: w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; o dostarczanie Treści cyfrowych, za które Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnione zostaną łącznie następujące warunki: Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego uprzywilejowanego; Kupujący uprzywilejowany został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości; Sprzedawca przekazał Kupującemu uprzywilejowanemu zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, najpóźniej przez rozpoczęciem świadczenia usługi. § 9 REKLAMACJE I POSTANOWIENIA OGÓLNE Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać:a. wymiany towaru,b. naprawy towaru. Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:a. obniżeniu ceny,b. odstąpieniu od umowy w sytuacji, gdy: Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta; Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta; brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową; brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta; z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego. W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt. Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres ul. Szmaragdowa 115A, 55-200 Oława. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny. W przypadku niewłaściwej realizacji przez Sprzedawcę umowy o dostarczenie Treści cyfrowych, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień uregulowanych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowych, Kupujący uprzywilejowany może wezwać go do ich dostarczenia. Jeżeli mimo to Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Kupującego uprzywilejowanego i Sprzedawcę terminie, Kupujący uprzywilejowany może odstąpić od umowy. Kupujący uprzywilejowany może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowych, jeżeli: z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowych lub Kupujący uprzywilejowany i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowych miał istotne znaczenie dla Kupującego uprzywilejowanego, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści cyfrowych z umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Jeżeli Treści cyfrowe są niezgodne z umową, Kupujący uprzywilejowany może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową. Dodatkowo, jeżeli Treści cyfrowe są niezgodne z umową, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:a. obniżeniu ceny,b. odstąpieniu od umowy, pod warunkiem, że: doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowych z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta; Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego uprzywilejowanego o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane; brak zgodności Treści cyfrowych z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treści cyfrowe do zgodności z umową; brak zgodności Treści cyfrowych z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m Ustawy o prawach konsumenta (tj. żądania doprowadzenia Treści cyfrowych do zgodności z umową); z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego. Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy na podstawie poprzedniego postanowienia, jeżeli Treści cyfrowe są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowych z umową jest nieistotny. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Kupującemu uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej Treści cyfrowych), lub obniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący uprzywilejowany, chyba że Kupujący uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. B. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z: a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;b. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądukonsumenckiego działającego przy Wojewódzkim InspektoracieInspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzeniesprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jestbezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznikaKonsumentów;d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący inny niż Kupującyuprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawieuregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niżPrzedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadałtowaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomiłniezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopieropóźniej – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Dozachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływemzawiadomienia o wadzie. Korzystając z rękojmi, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany może, nazasadach określonych w Kodeksie cywilnym:a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,b. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,c. żądać wymiany towaru na wolny od wad,d. żądać usunięcia wady. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwegotowaru do Sprzedawcy, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany jestzobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres ul. Szmaragdowa 115A, 55-200Oława. Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca uwagę, że do odpowiedzialnościSprzedawcy wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany, związanej zreklamacją, stosuje się postanowienie § 11 ust. 5.§ 10 DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczaskorzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotycząceprzetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celachoraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się wdostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości,zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) oochronie danych – „RODO”. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przezKupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawąprzetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:o umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jejzawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),o ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6ust. 1 lit. c RODO) orazo prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danychw celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1lit. f RODO). Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne dozawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane domomentu, w którym:a. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;b. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go doprzetwarzania danych Kupującego;c. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,związanych z umową zawartą przez Sklep;d. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danychosobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych byłuzasadniony interes Sprzedawcy– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpinajpóźniej. Kupującemu przysługuje prawo żądania:a. dostępu do swoich danych osobowych,b. ich sprostowania,c. usunięcia,d. ograniczenia przetwarzania,e. przeniesienia danych do innego administratoraa także prawo:f. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę). W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. § 11 ZASTRZEŻENIA Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymagaosobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacjizamówienia. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującymuprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącegoKupującym uprzywilejowanym z tytułu zawartej umowy, jest ograniczona – wgranicach dopuszczonych przez prawo – do kwoty złożonego przez Kupującegozamówienia, wskutek którego doszło do zawarcia umowy, oraz do 1 roku od zawarciatej umowy. Załącznik nr 1 do RegulaminuPoniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)Aleksandra Kazimierczakul. Szmaragdowa 115A, 55-200 Oławaadres e-mail: kontakt@olapedagog.pl Ja/My() …………………………………………………………… niniejszym informuję/informujemy()o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów() / o świadczenie następującej usługi() / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Data zawarcia umowy () /odbioru ()………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)Data ……………………………………..(*) Niepotrzebne skreślić. Regulamin konta w sklepie Olapedagog.pl – Aleksandra KazimierczakSPIS TREŚCI§ 1 Definicje§ 2 Kontakt z Usługodawcą§ 3 Wymogi techniczne§ 4 Konto§ 5 Reklamacje§ 6 Dane osobowe§ 7 Zastrzeżenia § 1 DEFINICJE Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki którejUsługobiorca może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.Usługobiorca – każdy podmiot zakładający Konto lub zainteresowany założeniem Konta. Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobąfizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnościągospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.Regulamin – niniejszy regulamin Konta.Sklep – sklep internetowy Olapedagog.pl – Aleksandra Kazimierczak prowadzony przezUsługodawcę pod adresem https://olapedagog.plUsługodawca – Aleksandra Kazimierczak. ul. Szmaragdowa 115A, 55-200 Oława. § 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ Adres pocztowy: ul. Szmaragdowa 115A, 55-200 Oława Adres e-mail: kontakt@olapedagog.pl Telefon: 607413573§ 3 WYMOGI TECHNICZNE Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:o aktywne konto e-mailo urządzenie z dostępem do Internetuo przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies § 4 KONTO Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Usługobiorcy. Konto daje Usługobiorcy dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historiizamówień złożonych przez Usługobiorcę w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówieniaczy samodzielna edycja danych Usługobiorcy. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzyUsługobiorcą a Usługodawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadachwskazanych w Regulaminie. Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasiezrezygnować z Konta. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację doUsługodawcy na adres e-mail: kontakt@olapedagog.pl, czego skutkiem będzieniezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzeniaKonta.§ 5 REKLAMACJE Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mailkontakt@olapedagog.pl. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę nastąpi w terminie do 14 dni.POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI IDOCHODZENIA ROSZCZEŃ W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przezKonsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z: a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki InspektoratInspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację.Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje siętutaj:https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;b. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiegodziałającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, doktórego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądempolubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądówdostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. § 6 DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Konta jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:a. Konto zostanie usunięte przez Usługobiorcę lub Usługodawcę na żądanie Usługobiorcyb. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Kontem;c. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:a. dostępu do swoich danych osobowych,b. ich sprostowania,c. usunięcia,d. ograniczenia przetwarzania,e. przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę). W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się zUsługodawcą. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie zprawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych.§ 7 ZASTRZEŻENIA Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Usługodawcama prawo do zmiany Regulaminu. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:a. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mającychzastosowanie do działalności Sklepu;b. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi;c. zmiana funkcjonalności Konta, wymagająca modyfikacji Regulaminu. Usługobiorca zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu conajmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwemwiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres. W przypadku gdy Usługobiorca nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany,powinien poinformować o tym Usługodawcę poprzez wysłanie odpowiedniejwiadomości na adres e-mail Usługodawcy kontakt@olapedagog.pl, czego skutkiembędzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życieplanowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Usługobiorca zgłosi takie żądanie. W sytuacji gdy Usługobiorca nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwiliwejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkodydo rozwiązania umowy w przyszłości. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcąuprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedzibyUsługodawcy. Regulamin newslettera sklepu Olapedagog.pl – Aleksandra Kazimierczak SPIS TREŚCI § 1 Definicje§ 2 Newsletter§ 3 Reklamacje§ 4 Dane osobowe§ 5 Postanowienia końcowe § 1 DEFINICJE Konsument – konsument w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodekscywilny.Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorcamoże otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomościdotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.Sklep – sklep internetowy Olapedagog.pl – Aleksandra Kazimierczak prowadzony przezUsługodawcę pod adresem https://olapedagog.plUsługobiorca – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobąfizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnościągospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.Usługodawca – Aleksandra Kazimierczak. ul. Szmaragdowa 115A, 55-200 Oława. § 2 Newsletter Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarkąinternetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, zdostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mailpodany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, wpierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Wmomencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi na czasnieoznaczony, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – zzastrzeżeniem ust. 5. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podaćswój prawidłowy adres e-mail. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować sięinformacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszeniajakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa wust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy:kontakt@olapedagog.pl. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłaniewiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznymrozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.§ 3 Reklamacje Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy naadres e-mail: kontakt@olapedagog.pl. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymaniazgłoszenia reklamacyjnego.POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI IDOCHODZENIA ROSZCZEŃ W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanegoprzez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki InspektoratInspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację.Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje siętutaj:https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;b. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiegodziałającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, doktórego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądempolubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądówdostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. § 4 Dane osobowe Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku zzapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotycząceprzetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celachoraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się wdostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości,zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) oochronie danych – „RODO”. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawąprzetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługilub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia(art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy,polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obronyewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne doświadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca niebędzie mógł świadczyć tej usługi. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:a. Usługobiorca wypisze się z Newslettera;b. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lubUsługodawcę, związanych z Newsletterem;c. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danychosobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych byłuzasadniony interes Usługodawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpinajpóźniej. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:a. dostępu do swoich danych osobowych,b. ich sprostowania,c. usunięcia,d. ograniczenia przetwarzania,e. przeniesienia danych do innego administratoraa także prawo:f. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych zprzyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobecprzetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit.f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przezUsługodawcę). W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się zUsługodawcą. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie zprawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych.§ 5 Postanowienia końcowe Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko zważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmianyregulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisówprawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mailUsługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7dni przed wprowadzeniem zmian w życie. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwiliwejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinienwysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@olapedagog.pl, cobędzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia wżycie planowanych zmian. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcąuprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedzibyUsługodawcy. Przeczytałem/am i akceptuję regulamin * Kupuję i płacę Wprowadź kod BLIK ✖ Wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK pobrany z aplikacji bankowej. Niepoprawny kod BLIK. Tak, przeczytałem i akceptuję regulamin Przelewy24 . Brak zaakceptowanego regulaminu Przelewy24. Zapłać